Resultaten
Alles over schade, glasbreuk en rioolverstopping 

Wat moet je doen bij bijvoorbeeld een gebroken ruit, het niet meer goed doorspoelen van je toilet of bij schade door brand, rook en/of water? Als huurder ben je vaak automatisch aangesloten bij diverse fondsen, waardoor je je probleem vaak direct zelf door kunt geven aan het juiste bedrijf.

Glasbreuk

Is er een ruit kapot? Als huurder van Trudo neem je automatisch deel aan ons Glasfonds. In de meeste gevallen kun je je kapotte ruit gratis laten verhelpen!

Melden glasbreuk

Doordat je meedoet met het Trudo Glasfonds, kun je schade rechtstreeks melden bij Glascentrale Swinkels. Je kunt 24 uur per dag (en gratis) bellen met 040 - 24 40 647 . De Glascentrale zal dan met jou een datum en tijd (met tijdspanne van twee uur) afspreken om de schade te komen verhelpen.

De snelheid, waarmee de schade verholpen kan worden, hangt onder meer af van het formaat van de kapotte ruit. Als Swinkels het juiste glas niet op voorraad heeft, dan kan er eventueel een noodruit worden geplaatst. Lees daarover meer in ons glasreglement.

Rioolverstopping

Als huurder van Trudo ben je ook automatisch lid van het Ontstoppingsfonds. Je kunt verstoppingen aan riool en/of (regenwater)afvoer dan ook direct melden bij Taurus Riooltechniek. Lekkages meld je bij de onderhoudsservice van Trudo.

Ook bij dringende problemen bel je 24 uur per dag met Taurus Riooltechniek:  040 - 24 83 575 of met de Trudo onderhoudsservice: 040 - 25 04 310.

Brand-, rook- en waterschade

Bij schade door brand, rook en/of water moet je altijd contact opnemen met ons. Deze schade wordt namelijk altijd in overleg met Trudo hersteld. Meld je schade wel binnen 24 uur bij de Woonwinkel via 040 - 23 59 888. Daarnaast dien je deze schade natuurlijk ook te melden bij je verzekeringsmaatschappij.